Договір оферти
Наведені умови та положення розповсюджуються на всі товари на сайті https://www.domoteka.com.ua/
Оновлено 03.02.2024 р.
Реєстраційний №: 22340000000002800 від 25.04.2013 р.
Індивідуальний податковий номер: 2997914110
1. Загальні положення.
1.1. Даний договір є договором публічної оферти купівлі-продажу товарів на підставі свідоцтва про держреєстрацію № 2 234 000 0000 002800 та діє на території та в рамках закону України.
1.2. Умови та положення дійсні для фізичних осіб, що досягнули повноліття, для юридичних осіб, ФОП - підприємців.
1.3. Інтернет-магазин має право вносити зміни в текст даного договору.
Актуальна форма завжди доступна для ознайомлення покупцем.
1.4. Оферта вважається акцептованою Покупцем з моменту оформлення замовлення на сайті та підтвердження прийняття умов даного положення шляхом оплати.
1.5. Відсутність підписаного екземпляра даного договору між Покупцем і Інтернет-магазином с підписом обох сторін не є підставою вважати даний договір не укладеним.
1.6. Інтернет-магазин Domoteka.com.ua зобов'язується в порядку та умовах, зазначених даним договором, реалізувати товари на основі замовлення, оформленого Покупцем на сайті. А Покупець, оформлюючи замовлення, підтверджує, що ознайомився та приймає умови і положення договору про наступне:
2. Вартість.
2.1. Ціна вказується за одиницю товару (або за метр погонний, наприклад, для кухонних гарнітурів) без урахування витрат на додаткові послуги (напр. доставку).
З тарифами на додаткові послуги від магазину можна ознайомитися у розділах: Доставка , Монтаж , Підйом на поверх .
2.2. На окремі товари доставка входить до вартості, що зазначається в описі товару.
2.3. Ціни на сайті вказані в гривні і оновлюються регулярно.
2.4. На деякі товари впливає зміна курсу. Перед замовленням просимо звернутись до менеджера для підтвердження актуальності ціни.
2.5. У випадку неактуальності цін, магазин зобов'язується повідомити покупця перед сплатою замовлення та в якнайшвидший термін виправити невідповідність.
2.6. Спеціальні акційні пропозиції не сумуються з особистою "знижкою лояльності" постійного Покупця.
3. Оформлення та підтвердження замовлення.
3.1. Оформити замовлення самостійно на сайті може як зареєстрований так і незареєстрований користувач. В тому числі, замовити можна за номерами телефонів, вказаних в "шапці" сайту.
3.2. Покупець робить замовлення на сайті шляхом додавання обраних товарів до кошика натиснувши кнопку "Придбати" та обирає форму оплати із запропонованих.
Побажання, або уточнення щодо товару вказуються в "додаткова інформація".
У разі виявлення Покупцем помилок в замовленні або у виставленому рахунку (зміни характеристик товару, кількість та ін.), покупець зобов'язаний повідомити магазин у письмовій формі зручним способом (пошта, месенджер, тощо).
3.3. Оформлюючи замовлення Покупець вносить достовірні та коректні дані:
ПІБ
Номер телефону
Адресу електронної пошти
Адресу доставки (або позначку про самовивіз, якщо дана опція доступна до обраного товару)
3.4. Згідно закону “Про захист персональних даних” (Закон № 2297-VI від 1 червня 2010 року) магазин зобов'язується не передавати третім особам особисті дані Покупця, або параметри вказані при реєстрації.
3.5. Отримавши замовлення, магазин зв'язується з Покупцем для уточнення деталей, внесення змін до замовлення, узгодження зручного способу оплати, тощо. Та надсилає покупцеві рахунок-фактуру (з зазначенням кольору, розміру та ін.).
3.6. Рахунок-фактура містить найменування, вартість, детальну інформацію про товар та є гарантійним документом.
4. Оплата.
4.1. Оплата виконується на підставі виставленого рахунку: в готівковій або безготівковій формі, через систему інтернет-банкінгу, оплату частинами від Monobank.
Детальніше в розділі Оплата .
4.2. Якщо оплата була здійснена Покупцем під час замовлення на сайті, але ціна товару не актуальна, магазин запропонує аналогічний в цю вартість. Або анулює замовлення та поверне кошти протягом трьох банківських днів.
4.3. Замовлення надходить в роботу на виробництві (або бронюється при наявності) з моменту надходження коштів на реквізити магазину.
4.4. З моменту оплати ціна на товар фіксується і не змінюється для Покупця (напр. при коливанні курсу валют).
4.5. Покупець підтверджує оплатою, що згоден з найменуванням, переліком та специфікацією товару, перевірив правильність виставленого рахунку.
4.6. З моменту оплати даний договір вважається таким, який набув чинності.
5. Права та обов'язки сторін.
5. 1. Магазин зобов'язується надати Покупцеві правдиву та актуальну інформацію про товар, зображення виробу.
5. 2. Поставити товари відповідні переліку в документі, умовам замовлення і в зазначений термін. У випадку зміни терміну виконання замовлення, невідкладно повідомити про це Покупця.
5. 3. Магазин має право відмовити Покупцеві у замовленні, наприклад якщо покупець вказав недійсні дані, або при недобросовісному поводженню (напр., недотримання умов договору).
5.4. Покупець вносить зміни до виробничого замовлення до того як воно отримує статус "передано в роботу". Після цього зміни не вносяться.
6. Гарантія.
6.1. Магазин зобов'язується поставити товар відповідної комплектності та характеристикам зазначеним у специфікації (рахунку-фактурі).
6.2. Магазин забезпечує виконання гарантійних обов'язків в т.ч. від виробника, зазначених в документі (в залежності від групи товару, від 1 до 10 років).
6.3. Покупець зобов'язується при отриманні перевірити товар на відповідність та цілісність (провести зовнішній огляд на предмет пошкодження пакування, оглянути сам товар) та при відсутності пошкоджень прийняти замовлення.
6.4. У випадку рекламації (претензій до якості, комплектності) невідкладно повідомити про це менеджера магазину та зафіксувати брак, пошкодження. У письмовій формі зручним способом (пошта, месенджер, тощо) надіслати фото і повідомити про характер пошкоджень або інші недоліки товару.
6.5. У разі отримання пошкодженого товару від поштової служби, Покупцем зі співробітником пошти складається Акт-претензія. В якому описуються всі пошкодження або невідповідність товару.
6.6. У випадку недотримання правил прийняття товару Покупцем, магазин має право діяти згідно закону “Про захист прав споживачів”.
7. Доставка.
7.1. Доставка товару здійснюється транспортом від магазину по містам (та області): Дніпро, Київ, Одеса, Миколаїв, Полтава, Харків. Та поштовими службами за економ-тарифом (зазначається в описі товару) або за тарифом перевізника, до будинку/вантажного відділення пошти.
7.2. При виборі габаритного товару (напр., диван або шафа-купе), який не доставляється у Ваше місто за економ-тарифом, менеджер запропонує аналог з найближчого до Вашого міста складу. Також звертайтесь до менеджера за прорахунком вартості доставки поштовими службами.
7.3. Термін доставки готових товарів від 1 до 5-ти робочих днів. Виробничі замовлення від 1 до 8 тижнів (напр. фарбовані кухні, або меблі, доставка яких залежить від затримок на митниці).
7.4. Меблі поставляються в розібраному стані. Покупець може замовити послугу збирання меблів згідно тарифам зазначеним на сайті.
З тарифами на додаткові послуги від магазину можна ознайомитися у розділах: Доставка , Монтаж , Підйом на поверх .