Гарантія

Гарантійне обслуговування.

Всі товари, представлені в дніпропетровському інтернет-магазині меблів і товарів для дому Домотека мають встановлені терміни гарантії від виробників.

Дані про терміни гарантії вказані в описі товару в нашому інтернет-магазині, а також в фірмовому гарантійному талоні, який ви отримаєте разом з товаром.

Умови гарантійного обслуговування також детально вказані в гарантійному талоні.
У разі виникнення гарантійних випадків вам необхідно зв'язатися з менеджером інтернет-магазину Домотека і залишити заявку. Протягом трьох робочих днів з вами зв'яжеться уповноважений представник фірми-виробника для уточнення умов виконання гарантійних зобов'язань.


Ремонт.
Якщо в процесі користування з вашим товаром доводилося берегти, а гарантійний термін вже закінчився, ми допоможемо вам впоратися з цими тимчасовими труднощами.
Головне, щоб товар підлягав відновленню і був придбаний в нашому інтернет-магазині.
Сервісна служба інтернет-магазину Домотека виїде на ваше прохання до вас додому, проведе оцінку пошкоджень, прорахує вартість ремонту і виконає всі ремонтні роботи.
Викликати сервісну службу краще завчасно, щоб узгодити максимально зручне для вас час візиту. Для оформлення заявки на виклик сервісної бригади необхідно зв'язатися з менеджером інтернет-магазину Домотека.

Повернення.
Ви можете сміливо здійснювати покупки в Домотек. І не переживати якщо раптом з якоїсь причини (колір, розмір і т.п.) товар вам раптом не підійде. Просто поверніть покупку протягом 14 днів. Обмін і повернення можливе при дотриманні наступних умов:

- Є доказ покупки - чек

- Товар не був у вживанні (не ушкоджена зовнішня упаковка)

- Збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальна упаковка, пломби, фабричні ярлики. 

Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки (Послуги доставки) і оплачується покупцем.

Повернення сплачених грошових коштів (за вирахуванням витрат на доставку при пересиланні) відбувається в момент отримання повернутого товару на складі або відразу після нього.


Однак в даному випадку повернення все ж не підлягають наступні товари:

- знижені в ціні товари

 -матраци (без / с порушеною упаковкою або вживані)

- постільна білизна (без / с порушеною упаковкою або вживане)

- зібрані або пошкоджені після покупки товари.



Замовити зворотній дзвінок